יוזמה ייחודית: הוצאת אלפון מפורט וייחודי לכלל בעלי העסקים בהוד השרון שיופץ לתושבי העיר המעוניינים בשירותיהם בזמן המשבר הכלכלי שפוקד את המדינה.
1 צפייה בגלריה
אלפון בעלי עסקים
אלפון בעלי עסקים
אלפון בעלי עסקים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
יוזם האלפון הוא אשר קלוו, מנהל פורום אביב קהילת תושבי הוד השרון, שטוען, כי באלפון זה, אותו ניתן למלא דיגיטלית ירוכזו וימויינו בעלי העסקים בעיר שעדיין נותנים שירותים, גם במשלוחים, בזמנים אלו.
קלוו: "בימים האלו, שבהם ישנם כמעט מיליון מובטלים במדינת ישראל, כולל בעלי עסקים שאיבדו ביום בהיר אחד את מפעל חייהם, וששוקעים בתהומות כלכליים שלא הכרנו בעבר, אי אפשר לשבת ולצפות מהצד במה שקורה כיום.
יש לנו את היכולת כתושבים בעיר, לתמוך באותם עסקים מקומיים המפרנסים משפחות שלמות, ויש לנו אחריות מוסרית לתמוך בהם בעת הזו.
חשבתי מה יכול לסייע לנו התושבים, עם ים המידע שיש ברשת, בו כל עסק מנסה לפרסם את מרכולתו במגוון פלטפורמות, ומבלי לקפח אף אחד? עלה לי הרעיון, שיהיה אולי יעיל לאסוף את כל המידע ודרכי ההתקשרות עם כל עסק שיכול לבצע שליחויות לבתי אב בהוד השרון, ובכך גם נוכל לקבל עד לפתח ביתנו את מה שהזמנו מבלי לצאת מהבית.
כולם כאן בסוף נהנים מכל הסיפור. לשמחתי אנחנו רואים עד כמה עם ישראל לבסוף עם כל הקרעים החברתיים שבו, ערב זה לזה בעיתות חירום, וככה זה צריך להיות. הלוואי וזה ימשך גם אחרי שנעבור את המגיפה הזו".