עיריית הוד השרון פיתחה מודל תגמול כלכלי מיוחד לסייעות הוד השרון כדי לעודד רציפות חינוכית ומענה לאתגרי כח האדם במהלך השנה.
1 צפייה בגלריה
דרושות סייעות וגננות
דרושות סייעות וגננות
תגמול לסייעות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
עם פתיחת שנת הלימוד ב-1 בספטמבר 2020, תחל עיריית הוד השרון ליישם מודל תגמול חדשני לסייעות גני הילדים, זאת במטרה להכיר לעובדות תודה על העבודה המסורה, לתמרץ ולהגדיל את שכרן כגמול לעבודתן ולהבטיח את הרציפות החינוכית ואת הודאות של הילדים וההורים אל מול הצוותים.
התוכנית גובשה לבקשתו של ראש העירייה אמיר כוכבי, על ידי חברת "אגמון ייעוץ מוסדי", בשיתוף העירייה וועד העובדים ואושרה על ידי משרד האוצר כפיילוט לשנה, כשהמשכה ייבחן בהתאם להצלחתה.
היום (יום שלישי 25.8) הוצגה התוכנית לסייעות, באירוע באולם בית הספר נחשון. לאירוע בו השתתפו ראש העירייה אמיר כוכבי, מנכ"ל העירייה רן היילפרין ומנהלת מחלקת גני הילדים גלילה שמש, הגיעו עשרות סייעות (בשלוש פעימות, על מנת לשמור על הוראות התוו הסגול) שחזו במצגת על התוכנית ועל יתרונותיה וזכו להסברים מאנשי העירייה ואגף החינוך.
הגמול יינתן לסייעות עובדות עירייה שיגיעו לכל ימי העבודה במהלך החודש, יחתימו כרטיס מדי יום וייאותו להאריך את שעות העבודה (כמובן בעבור תשלום נוסף בעבור השעות הנוספות).
גובה התמריץ המקסימלי לסייעת בגן הינו עד 720 שקל לחודש. לצד התמריץ, ישולמו לסייעות כל התשלומים הנוספים להן הן זכאיות בהתאם להסכמי העבודה המחייבים.
התגמול יינתן בהתאם לקריטריונים הבאים:
• אי היעדרות כלל – תגמול עד 200 שקלים
• החלפות ביום החופשי- תגמול עד 200 שקלים
• הארכת יום העבודה -החל מיומיים קבועים- תגמול בין 100 ל-250 שקלים
• החתמה מלאה - תגמול עד 70 שקלים