בעקבות תקופת הקורונה והאיסור על אירועים, יזמה עיריית הוד השרון פעילות במרחב הפתוח שמאפשרת תנועה והקפדה על הנחיות משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
תערוכת כלים חקלאיים בהוד השרון
תערוכת כלים חקלאיים בהוד השרון
תערוכת כלים חקלאיים בהוד השרון
(צילום: אסף פרידמן)
השנה תחגוג הוד השרון את חג השבועות עם תערוכת טרקטורים וכלים חקלאיים שהוצבו בדרך רמתיים, רחוב הבנים ודרך מגדיאל. כמו כן, מוצגת בדרך מגדיאל בעיר (בין הרחובות בן גמלא לעליית הנוער), תערוכת צילומים המתארים את העבודה החקלאית בשנות ה-30 וה-40 במגדיאל, רמתיים, כפר הדר ורמת הדר, ארבע המושבות החקלאיות על בסיסן הוקמה הוד השרון.
תערוכת הטרקטורים, בשיתןף מוזיאון הטרקטור בעין ורד, כוללת עשרות טרקטורים וכלים חקלאיים, המספרים את סיפורה של החקלאות בארץ ישראל. התמונות ההיסטוריות יוצגו בשיתוף ארכיון מוזיאון צריף הראשונים.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "כתושבי יישוב שמקורו בארבע מושבות חקלאיות ושסימלו הוא עץ התפוז, חג השבועות הוא הזדמנות בעבורנו להיזכר בעבר החקלאי של הוד השרון. גם אם בהוד השרון נשארה מעט מאוד חקלאות, היא עדיין חלק בלתי נפרד מההווה ומהעתיד של המדינה. אני מודה לאנשי מוזיאון הטרקטור ומוזיאון צריף הראשונים, אשר נרתמו לסייע בבניית התערוכות ומזמין את כל התושבות והתושבים, לבוא וללמוד באמצעות הטרקטורים והתמונות, את סיפורה של החקלאות הישראלית".
התערוכות תתקיימנה במהלך ימי שלישי ורביעי הקרובים, ה-26 וה-27 במאי. תצוגת הטרקטורים והכלים החקלאיים תיסגר ביום רביעי 27.5 בשעה 20:00. פרטים נוספים ומפת התצוגה באתר העירוני בכתובת: www.hod-hasharon.muni.il