2 צפייה בגלריה
סופרלנד ראשון לציון |צילום אבי מועלם
סופרלנד ראשון לציון |צילום אבי מועלם
סופרלנד ראשון לציון |צילום אבי מועלם
אכזבה קשה בקרב קבוצות מאורגנות ומשפחות שקיוו להעביר את אחד מימי חופשת הפסח בפארק הסופרלנד שבראשון לציון. בימים אלה ועד להודעה חדשה הופסקה מכירת הכרטיסים. הסיבה הלא רשמית הינו סכסוך בין שני בעלי המניות שמחזיקים בבעלות על הפארק.
הסכסוך המדובר אומנם הגיע לנקודת רתיחה בימים האחרונים, אך סימנים לכך החלו כבר בחודש שעבר. הפארק נסגר למבקרים, ובאתר האינטרנט נכתב שמדובר על תקופה מוגבלת והמקום יחזור לפעילות במהלך חודש מרץ.
מי שנכנס היום (א') לאתר מגלה הודעה שהפארק הפופולארי, במיוחד בימי חופשות בית הספר, יהיה סגור עד ה-24 למרץ. בירור עם עובדי המקום מגלה שפרק הזמן יהיה כנראה ארוך הרבה יותר.
2 צפייה בגלריה
מה יהיה בפסח? |צילום אבי מועלם
מה יהיה בפסח? |צילום אבי מועלם
מה יהיה בפסח? |צילום אבי מועלם
"קיבלנו הנחייה לומר שהחודש הזה לא תהיה מכירת כרטיסים" מספרת למיינט ראשון אחת מהעובדות המקום. "למרות זאת ביקשו מאיתנו שלא להתחייב לגבי החודש הבא ומידע לגבי חודש אפריל ומכירת הכרטיסים לחודש הבא תתקבל בהמשך", היא מוסיפה.
בשלב זה נראה שסגירת המקום, הכולל גם סגירת הלונה פארק בתל אביב, נעוצה במחלוקת בין החברה הישראלית שמפעילה את המקום, ובראשותה המנכ"ל שמואל יחיא, לבין החברה הבריטית "איגל", שמחזיקה במחצית מהמניות. הוויכוח נוגע לגיל הפרישה של המנכ"ל. בשיחה עם אחד ממנהלי הסופרלנד, הוא ביקש לא להגיב והפנה להנהלה המרכזית בתל אביב היושבת במשרדי הלונה פארק.
נכון לעכשיו אין כאמור מכירת כרטיסים, אך מי שעלול למצוא עצמו בבעיה הם ארגוני הוועדים, שדרכם ניתן היה לרכוש כרטיסים מוזלים. כעת אין אפשרות להשתמש באותם כרטיסים.
תגובת הסופרלנד תתפרסם לכשתתקבל.