מה גרם לנהג ממזרח ירושלים, להתנגש בניידות של משטרת כפר סבא, להימלט באופן פרוע מאיזור העיר וכל זאת על מנת להימנע מבדיקה שגרתית? זוהי בדיוק השאלה שמנקרת בראשם של שוטרי משטרת כפר סבא היום בבוקר.
1 צפייה בגלריה
עוד אירוע חריג בכבישי השרון | צילום אילוסטרציה: עידו ארז
עוד אירוע חריג בכבישי השרון | צילום אילוסטרציה: עידו ארז
עוד אירוע חריג בכבישי השרון | צילום אילוסטרציה: עידו ארז
האירוע התרחש אתמול בבוקר (ש') באיזור השעה 9:00 כאשר סיור שגרתי של שוטרים בגזרת כפר סבא, זיהה רכב חשוד. השוטרים ביקשו לבדוק את נהג הרכב החשוד, אלא שאז החל הנהג על פי הודעת המשטרה, בנהיגה פרועה ומהירה תוך שהוא מנגח את הניידות, מסכן את הרכבים מסביב ומצליח להימלט עד לאיזור כפר קאסם.
החשוד, תושב מזרח ירושלים, נעצר לבסוף בכפר קאסם לאחר שהשוטרים ביצעו ירי לפלג גופו התחתון. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקוה לקבלת טיפול. כאמור, נסיבות האירוע נבדקות.
האירוע מצטרף לשני אירועים אלימים חריגים שהתרחשו בכבישי איזור כפר סבא והוד השרון בחודשים האחרונים. הראשון, כאמור, הוא פיצוץ הרכב במחלף אלישמע (הצומת של 531 וכביש 40, א.י) במאי, שעל פיענוחו הודיעו במשטרה לפני כשבוע, ובעקבותיו נעצרו שני תושבי כפר קאסם.
האירוע השני, אירע לפני כשבועיים, כאשר יושבי כלי רכב חסמו בשעות הלילה את הציר המרכזי של הוד השרון, דרך רמתיים, ושדדו באיומים רכב אחר. במקרה זה נעצרו תושב באקה אל גרבייה ותושב טירה. בשלושת המקרים מדובר בצירים מרכזיים המשמשים את תושבי האיזור.