הנהגת ההורים בהוד השרון מצטרפת לקריאת הנהגת ההורים הארצית בהחלטתה להשבית את מערכת החינוך בארץ בשעה הראשונה ביום שישי הקרוב.
2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הישובית בעיר הוציא הנחיה לכל ההורים והוועדים בזון הלשון: "אנו מבקשים מכל ההורים לשלוח את הילדים ליום הלימודים בשעה 9:00 או בשעה השניה בהתאם למערכת הצילצולים. הנהגת ההורים היישובית קיימה הצבעה בה התקבלה החלטה ברוב מוחלט ללא מתנגדים לתמוך בהחלטת ההנהגה הארצית".
שיף הסביר את הסיבות והנימוקים מדוע הוחלט ליישר קו עם ההשבתה הארצית: "חוסר תקצוב מספיק לחינוך המיוחד, ביטול קייטנות החגים (חנוכה ופסח) לכל הילדים שאינם בחינוך המיוחד, והעברת הכספים לחינוך המיוחד, ההסדר של הסתת תקציב הקייטנות יספיק רק עד דצמבר, מה שאומר שמינואר שוב לא יהיה תקציב לחינוך המיוחד לסיים את השנה, לא ניתנה הכשרה מיוחדת למורים בכיתות הרגילות שילדים מהחינוך מיוחד הצטרפו אליהן".
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
שיף הדגיש כי "השבתה לשעה היא לא נגד העירייה ולא נגד אגף החינוך העירוני ובודאי שלא נגד הנהלות בתי הספר והצוותים היא נגד משרד החינוך בלבד שפוגע בילדים שלנו, שכולם מיוחדים. להסרת ספק מדובר בפגיעה בכל הילדים הן של החינוך המיוחד והן של החינוך הרגיל. אנו מצפים מממשלת ישראל ומשרד החינוך לתקן את העוול שנעשה, לחלק את התקציב באופן ראוי יותר, ולדאוג לילדי החינוך המיוחד לתקציב מסודר לכל השנה וזאת מבלי לפגוע בילדי החינוך הרגיל. ולא אחד על חשבון השני. מגיע לילדי החינוך המיוחד הרבה יותר, ומה שמגיע להם אסור שיהיה על חשבון שאר הילדים".