275 ילדות וילדים ישתתפו בשבועיים הקרובים ב"קייטנת המדע" של עיריית הוד השרון: עם סיום ביה"ס של החופש הגדול נפתחה השבוע בהוד השרון קייטנת המדע. הקייטנה שזו השנה השנייה לפעילותה,מתוקצבת על-ידי עיריית הוד השרון והחברה לקידום החינוך והתרבות ומסובסדת על-ידי משרד המדע והטכנולוגיה.
1 צפייה בגלריה
קייטנת המדע בהוד השרון
קייטנת המדע בהוד השרון
קייטנת המדע בהוד השרון
(צילום: באדיבות העירייה)
בקבוצות הקייטנה ישתתפו במהלך השבועיים הקרובים 275 תלמידות ותלמידים מרחבי העיר, מסיימי כיתות א'-ד'. משתתפי הקייטנה יחולקו ל-11 קבוצות שונות, בהתאם לגילם.
על תוכן הקייטנה אחראית 'חברת הארה תכניות העשרה' אשר זכתה במכרז של משרד המדע והטכנולגייה. תכני הקייטנה עוסקים במדע, רובוטיקה, אוירודינמיקה, רחפנים, חשמל, כימיה, פיסיקה שימושית, תכנות ועוד ומותאמים לגילים.
כל קבוצה תפעל במשך 5 ימים, מיום א'-ה' בשבוע, בין השעות 8:00 לשעה 13:00 בעלות סמלית של 80 שקלים לילד.
נאור שירי, סגן ראש העירייה ויו"ר החברה לקידום החינוך והתרבות ציין כי: "אנחנו פועלים על פי מדיניות הנהלת העירייה לאפשר לכמה שיותר ילדות וילדים פעילות בטוחה, בריאה ונוחה לכל כיס, בימי החופש הארוכים ועושים זאת גם באמצעות חבירה לקולות קוראים של הממשלה שמאפשרים לנו להוריד עוד יותר את העלויות.
"מציאות הקורונה כפתה על הילדות והילדים ימים רבים בבית, ולכן החשיבות של קייטנה שתאפשר להם פעילות חברתית ומאתגרת. בקיץ הקודם הייתה הפעם הראשונה שעיריית הוד השרון הצטרפה למיזם הזה ואנחנו פועלים להרחיב את מיזמי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי כדי לטייב את השירות בעיר".