חשד לתקיפת ילדים בהוד השרון: תמי דוד אמא לשני ילדים הגישה תלונה במשטרה נגד תושב העיר בשנות ה-30 לחייו לאחר שלטענתה תקף את ילדיה שהצליח להמלט בזכות רכזת סניף הכנפיים של קרמבו, תוך שהוא מפטיר כלפיהם, כי יסגור איתם עוד את החשבון: "כל עוד האיש הזה לא נעצר - אני מודאגת".
1 צפייה בגלריה
איים ותקף את הילדים
איים ותקף את הילדים
איים ותקף את הילדים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
תמי דוד מתארת את שאירע: "ביום שני שעבר, ה-6/6 ב-16:35, בעודם יושבים בתחנת האוטובוס הסמוכה לממלכתי א' (הנרייטה סולד 2), שעט לעברם של שני ילדיי גבר בשנות ה-30 לחייו והאשים אותם שזרקו לו ביצים על הרכב. המקרה קרה בסמוך למקרה בו זרקו ילדים ביצים על רכבים וברחו, כאשר בעקבות אותה תקרית הוזמנה משטרה והוגשה תלונה.
"אותו גבר היה סמוך ובטוח שילדיי הם אלו שזרקו לו ביצים על הרכב. ילדיי השיבו בשלילה אך הוא לא התרצה, לקח את התיק של הבן הצעיר ופישפש בו במטרה לבדוק אם יש שם ביצים. כאשר ראה שאין, המשיך להאשים אותם ודיבר אליהם בצורה מאיימת. ילדיי נבהלו מאד ונסו על נפשם. הצעיר התפרץ לכביש וכמעט נדרס. ברגע האחרון נהגת עצרה בחריקת בלמים.
הילדים ברחו לבית הספר ממלכתי א' לסניף הכנפיים של קרמבו בכדי להזעיק עזרה (רכזות הסניף היו במקום- חיכו שכל המתנדבים יתפזרו לבתיהם) תוך שהתוקף דולק אחריהם, רכזת הסניף חצצה בינהם לתוקף ואמרה לו שיניח להם. זה דרש ממנה שלא תתערב ו"שתיתן לו לסגור איתם את החשבון".
התוקף אמר לילדיי שהוא עולה בשביל הסמוך במטרה לחפש ילדים אחרים ושהוא מציע להם לברוח תוך שהוא עושה תנועה של עריפת ראש ושאם לא יברחו "הם לא ישרדו".
בשלב הזה רכזת הסניף ניצלה את הרגע שהתוקף התרחק, רצה עם הילדים לרכבה, נעלה את הדלתות והחזירה אותם הביתה. כתוצאה מהמקרה נפתחה חקירה פלילית. מצלמת אבטחה תיעדה את המקרה ובמקום נכחו מספר עדי ראיה".