‏הקצין החרדי, חסיד בעלז, עו"ד ישראל יונתן הירש מהוד השרון בן ה-26 הותקף היום (שני) במהלך נסיעה באוטובוס בעיר על ידי אלמונית שקראה לו קריאות גנאי על היותו 'משתמט', זאת למרות שהוא סרן במיל, ששירת שירות קרבי ביחידה מיוחדת ומהווה גשר לסובלנות, כפי שנחשף לראשונה במיינט לפני כשנתיים.
3 צפייה בגלריה
ישראל יונתן הירש.  "אדם חרדי הוא גם בנאדם"
ישראל יונתן הירש.  "אדם חרדי הוא גם בנאדם"
ישראל יונתן הירש. "אדם חרדי הוא גם בנאדם"
(צילומים: אלי דסה, פרטי)
בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות מתועדת מתקפה בוטה על הקצין הירש, על ידי אחת מהנוסעות דבר שהוביל אותו לענות בחריפות תוך קריאות "תתביישי לך, תתביישי לך".


יונתן הירש נולד לקהילת בעלז המקורית בתל אביב לזוג הורים אקדמאיים שחזרו בתשובה במסגרת החסידות, הוא הבכור מבין שמונת אחיו ואחיותיו וככזה הוא גם מנהיג מלידה, שבנוסף לכל הקריירה האקדמית והצבאית שלו הוא גם ראש צוות זק"א בתל אביב ועד לא מזמן מנכ"ל אגודת הסטודנטים בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו.

3 צפייה בגלריה
שטריימל במוצב
שטריימל במוצב
שטריימל במוצב
(צילום: פרטי)

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
"קראו לי משתמט"
"קראו לי משתמט"
"קראו לי משתמט"
(צילום: פרטי)

זו לא הפעם הראשונה שהירש נחשף לציבור. באוגוסט 2019 הוא פרסם סרטון ויראלי שזכה למאות אלפי צפיות ולאלפי שיתופים והסעיר את הרשת. בסרטון תיאר הירש תקיפה מילולית חריפה שאירעה בקניון שרונים בהוד השרון ביום שישי עם הקניות לשבת, עת נהגת ניסתה לדרוס אותו, הוציאה לו אצבע משולשת וקראה לו 'משתמט' זאת למרות שהוא קצין מוערך. גם אז אלו היו ימים שלפני בחירות וההסתה והקיטוב הגיעו לשיאם: "לא האמנתי שהסרטון הזה יגרור כל כך הרבה שיתופים ותגובות, חבל שהגענו אז למקרים כאלה בגלל הסתה פרועה של גורמים כאלו ואחרים לקראת הבחירות. פניתי אז בסרטון לעם ישראל שבואו ונעצור את זה לפני שנגיע למקומות יותר גרועים. לצערי, לא הרבה השתנה, אבל אני די אופטימי שבארבע אמות שלי אני מצליח לשלב בין שני העולמות".