כצעד נוסף בשיפור השירות המוענק לדיירי הדיור הציבורי, שדירתם מצויה בתהליך התחדשות עירונית, הקצתה עמידר ערוץ תקשורת ייעודי לפניות.
1 צפייה בגלריה
מענה פרטי לבירור וייעוץ בתהליך התחדשות עירונית
מענה פרטי לבירור וייעוץ בתהליך התחדשות עירונית
מענה פרטי לבירור וייעוץ בתהליך התחדשות עירונית
(צילום: ענבל מרמרי)
מדובר בקו ייעודי שיספק מענה מקצועי ופרטני לפניות הדיירים שבבניין בו הם מתגוררים מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית. מטרת הקו הינה כאמור שיפור השירות, מתן מענה לשאלות ומידע שוטף לגבי התקדמות התהליך.
כ-3,000 בתי אב המתגוררים בדירות שבניהול חברת עמידר, מצויים בימים אלה בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38). כעת, לרשותם אותם הדיירים אפשרות לפנות באופן ישיר ובמגוון נושאים הקשורים לתהליך, על כל שלביו, וזאת באמצעות הודעת SMS או במסרון בוואטסאפ.
באמצעות שירות זה יוכלו הדיירים, בין השאר, להעלות את צורכיהם עוד בשלבי המשא ומתן, להתעדכן בשלבי הפרויקט השונים, לקבל מידע אודות זכויותיהם ועוד.
מנכ"ל חברת עמידר החדשה, שאול גליקסברג, אמר: "מדובר בצעד נוסף לשיפור וייעול השירות שאנו מעניקים ללקוחות הדיור הציבורי. כידוע, תהליכי התחדשות עירונית הינם תהליכים מורכבים שלאורכם עולות לא מעט שאלות. אנו שמחים לספק לדיירנו פלטפורמה ייעודית, באמצעותה יוכלו לקבל מענה מקצועי לשאלותיהם".