ארבעה מחזורים מפתיחת העונה ובהפועל הוד השרון עדיין ממתינים לנקודות ראשונות או לפחות לשער ליגה ראשון.
המאמן החדש/ישן, דוד ברוך, שהחליף את דודו חלף, לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון במשחקו הראשון בתפקיד והיא הובסה בחוץ בידי המוליכה מנס ציונה 4:0."זה המשחק הכי קשה בליגה, אי אפשר לשפוט את דוד", אמר יו"ר הקבוצה, עזרא חלף. אגב, דודו, אחיו של עזרא, פתח את דרכו בקבוצה החדשה, מכבי עמישב פ"ת, בהפסד 3:0 לאורתודכסים יפו.
כדי לנסות ולצאת מהמשבר העמוק, ערכה הקבוצה לאחרונה מספר שינויים גם בסגל השחקנים.
היום חתם בקבוצה חלוץ הפועל אזור, נתנאל ניגרקר. החלוץ, שיחגוג מחר יום הולדת 21, החל את דרכו במחלקת הנוער של בית"ר ת"א/רמלה. בהמשך שיחק עונה אחת במכבי ת"א, בטרם עבר לגדנ"ע ת"א. בשלוש עונותיו בקבוצת הנוער של גדנ"ע הבקיע 43 שערים. בעונה שעברה רשם שלוש הופעות, כולן כמחליף, בהפועל אזור, בה החל גם את העונה. כעת, כאמור, הוא מגיע במטרה לשפר את מאזן ההבקעות הדל של הוד השרון.
בנוסף, צפוי להצטרף בימים הקרובים גם הקשר אודי כהן, ששיחק בשנים האחרונות בליגת המכללות בארה"ב. בקיץ הוא הצטרף להפועל פ"ת, אולם לא נרשם בקבוצה, למרות שהתאמן במדיה ואף טס למחנה האימונים בפולין. חלף מעריך כי במהלך השבוע יוסדרו ענייניו למול המכללה בארה"ב והוא יצטרף לקבוצה. נוסף אליו, מחפשת הקבוצה להתחזק בחלוץ נוסף ובלם.
2 צפייה בגלריה
שחקני הוד השרון בעונה שעברה. החיוכים נגמרו מהר העונה |צילום: אורן אהרוני
שחקני הוד השרון בעונה שעברה. החיוכים נגמרו מהר העונה |צילום: אורן אהרוני
שחקני הוד השרון בעונה שעברה. החיוכים נגמרו מהר העונה |צילום: אורן אהרוני
קשר הקבוצה, עידן סרור, שרצה לעבור לבית"ר כפ"ס והושעה מן הקבוצה, שב לאימונים סדירים.
ביום שישי (13:30) תארח הוד השרון את הפועל "ירמיהו" חולון, העולה החדשה והמפתיעה מליגה ב', שעדיין לא נוצחה העונה. "עשינו מספר טעויות ואנחנו מנסים לתקן", אמר חלף, "אני מקווה שנצליח. ברור שהמצב מדאיג, אבל אני אופטימי ומאמין שנתאושש כבר ביום שישי, ננצח ונצא לדרך חדשה".
מי שעזבו הם החלוץ יאיר כהן צדק, שחתם בשמשון כפר קאסם מליגה ב' והקשר דור אזולאי, שהיה קרוב להצטרפות לדודו חלף בעמישב, אך בסופו של דבר חתם דווקא במדי היריבה העירונית, בית"ר פ"ת, אף היא מליגה ב'. "הדברים עם עמישב לא הסתדרו, פנה אליי דודו שרון, יו"ר בית"ר פ"ת והציע לי לבוא, הגענו להסדר ואני שמח שהצטרפתי", סיפר אזולאי, שהספיק להשתתף בתיקו 3:3 של בית"ר עם שמשון ת"א.
על עזיבת הוד השרון סיפר אזולאי: "הם רצו לשנות קצת את הקונספט ולעשות דברים אחרת. זה לא הסתדר עם שעות העבודה שלי, החלטנו להיפרד וסגרנו את הכל בצורה יפה ומכובדת.
"הקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה והחל להתגלגל כדור שלג, אבל אין לי ספק שיש במועדון אנשים טובים ומנוסים שיודעים מה צריך לעשות כדי לעצור אותו", אמר אזולאי, "אני בטוח שהקבוצה לא תרד ליגה ומאחל לה בהצלחה".
2 צפייה בגלריה
דור אזולאי. עכשיו הוא בצהוב-שחור. צילום: פרטי
דור אזולאי. עכשיו הוא בצהוב-שחור. צילום: פרטי
דור אזולאי. עכשיו הוא בצהוב-שחור. צילום: פרטי
דור אזולאי חגג לפני שבועיים יום הולדת 23. הקשר, שגדל במחלקת הנוער של הפועל פ"ת, קיבל בשנים האחרונות הצעות לעבור להפועל ב"ש והפועל ת"א. אבל משהו בדרך השתבש. את פ"ת עזב לטובת בני לוד מהלאומית, בה נתן עונה טובה, חזר לפ"ת, הושאל למכבי שעריים והיה שותף בכיר לעליית הקבוצה לליגה הלאומית ואשתקד היה ממצטייני העונה של הפועל הוד השרון, כשכבש 12 שערים בכל המסגרות. את העונה פתח במכבי הרצליה, אולם אחרי המחזור הראשון עזב להוד השרון וכעת, כאמור, הוא יורד לליגה ב'. "זה לא המקום בו תכננתי להיות בגיל 23", הוא מודה, "אבל בחיים קורים דברים שאתה לא מתכנן ובחרתי לפנות לאפיקים אחרים. אני לא יודע להצביע על משהו מסוים כגורם העיקרי לכך, אבל העובדה שהפועל פ"ת החליפה בעלות כמה פעמים לא עזרה לי. במועדון רצו תוצאות מיידיות, לא נתנו מספיק במה לשחקני בית צעירים ולא הייתה גם מספיק סבלנות. לצד זאת, לא שחררו אותי כשיכולתי ללכת למועדונים גדולים יותר. היה לי מקום העונה בליגה הלאומית, אבל כרגע אני רואה את הקריירה שלי הולכת למקומות אחרים".
אזולאי מספר כי הוא מעדיף להתמקד כרגע בתחום אימון הכושר האישי והקבוצתי. לאחרונה פתח מכון כושר שני, "הדור הבא" שמו, ברחוב גיסין בפ"ת, שמצטרף לזה שכבר קיים ברחוב בזל בעיר. "כמו שכרגע הכדורגל אצלי קצת בירידה, אין לי ספק שהיא יכולה גם להתרומם בעתיד", סיכם אזולאי, "הפועל פ"ת? אני לא פוסל, הכל אפשרי".