קבוצת היזמות של בית הספר צורים החלה את פעילותה בתכנית "ניפטי" של עמותת יוניסטרים לפני כשנה וחצי. מתוך מגוון רעיונות שעלו בהאקטון של תלמידים מורים ואנשי עסקים, נבחר המיזם Helper לייצג את בית הספר .Helper הינה אפליקציה ייחודית ומונגשת לפיתוח ותמיכה במיומנויות הנדרשות לחיים עצמאיים.

1 צפייה בגלריה
חבר קבוצת היזמות אלון קורח
חבר קבוצת היזמות אלון קורח
חבר קבוצת היזמות אלון קורח
(צילום: דוברות עיריית הוד השרון)


קראו גם >>
האפליקציה מיועדת לאנשים שמתקשים בביצוע מטלות יומיומיות ולאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. היא מנגישה ידע באמצעות סרטונים המותאמים לקהל היעד בתחומי תפקוד מגוונים כמו: נסיעה בתחבורה ציבורית, הכנת מזון בסיסי, שמירה על היגיינה, ארגון וניהול משק בית ועוד.
במסגרת התכנית, התלמידים עברו תהליך משמעותי שבמהלכו הם הקימו חברה בשם D.I.R – Do It Right רכשו ופיתחו כלים ומיומנויות יזמיות של פיתוח רעיון, בדיקת היתכנות, סקר שוק, הכנת תכנית עיסקית והשתתפות בתחרות ושיפוט מול אנשים בכירים במשק הישראלי. חברת היזמים של בית ספר צורים העפילו לשלב הגמר בתחרות הארצית, יחד עם 99 סטארטאפים מקבוצות שונות ברחבי הארץ. לאחר תהליך שיפוט מוקפד וקמפיין הצבעות אונליין של הציבור הרחב, זכתה קבוצת היזמות של בית הספר "צורים" בתואר – יזם השנה – היזם הבא של ישראל 2020!!! והיא תייצג את הוד השרון וישראל באוקטובר 2021 בתחרות בניו יורק.
חני כפיר, מנהלת בית הספר צורים: "אני גאה בתלמידים היקרים שלנו ובצוות המופלא שהובילו את התהליך שבסופו זכינו במקום הראשון וגברנו על בתי ספר איכותיים מרחבי הארץ. תודה מיוחדת לתלמיד בית הספר אלון קורח שהפגין מנהיגות וסחף אחריו תלמידים עד לזכייתנו במקום הראשון. התהליך שעברנו חשוב הרבה יותר מהפרס שבסופו. מאחלת לתלמידי צורים להמשיך לעלות ולפרוח. הצוות אני לרשותם".
חבר קבוצת היזמות, אלון קורח, בבית ספר צורים: "התרגשות מדהימה וכבוד גדול להגיע לתחרות הגמר הבינלאומית. לא האמנתי שנגיע כל כך רחוק ואני שמח על התוצאה. אנחנו מחכים לתחרות בניו יורק באוקטובר 2021, ומצפים שעד אז ימצא חיסון לקורונה שייאפשר את קיום התחרות.
"תודה לעירייה על הפרסום והתמיכה, תודה למנהלת בית הספר חני כפיר, למורות ליזמות הנפלאות שלנו לילי רום ויעל כהן, לחברים ומשפחה שתמכו בי לאורך כל הדרך, לעמותת יוניסטרים שארגנו את כל התחרות המדהימה הזו, למלווה העסקי שלנו דני אלכסנדרוביץ וכמובן בראש ובראשונה לכם, תושבות ותושבים יקרים, על כל ההצבעות! בלעדיכם, זה לא היה קורה!".