2 צפייה בגלריה
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
זה מה שנקרא אחים לאורך כל החיים: האחים סג"ם אלון וסג"ם ליאור הינדי נולדו בתל אביב, אך גדלו והתחנכו בהוד השרון.
אביהם היה קצין לוגיסטיקה, סא"ל במיל' ואמם הייתה בחיל הים. האחים התגייסו באוגוסט 2015 לחטיבת הצנחנים, וב"מסדר הדמעות" לאחר גיבוש ליחידות מיוחדות בחטיבה, שניהם קיבלו עורב צנחנים.
"עשינו מסלול שלם ביחד", אלון מספר ומוסיף: "יצאנו ביחד לקורס מ"כים וכבר אז ידענו שאנחנו רוצים להמשיך לקצונה. בסוף הקורס אני קיבלתי צוות לוחמים וליאור יצא לקצונה בהקצאה ישירה ישר בסוף הקורס, הוא סיים את קורס הקצינים לפני שלושה חודשים, במחזור הקודם, כמצטיין, ועכשיו הוא מפקד צוות לוחמים בעורב".
על השאלה מדוע יצא לקצונה, אלון מספר: "זה מהבית, מהחינוך של ההורים, קצת לתת את המעבר. אני וליאור ראינו בזה חשיבות. ראינו שאנחנו מתאימים, חשבנו – למה לא בעצם, אם אפשר לתרום?".
2 צפייה בגלריה
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
אלון וליאור הינדי. צילום: דובר צה"ל
אמם של אלון וליאור היא מנהלת בית ספר לילדים אוטיסטים, אז אין ספק שעניין התרומה לקהילה בא מהבית. כעת, כשהוא סיים את קורס הקצינים וכעת קצין, ביקשנו מאלון שיספר על מפקד שהשפיע עליו במהלך השירות: "עפרי היה מפקד צוות הטירונים שלי, והוא הכי השפיע עליי.
הוא ממש דמות הקצין הישראלי המושלם שאתה רואה ורוצה להיות כמוהו - יש בו דוגמה אישית, אהבת הארץ, אכפתיות ומקצועיות. הוא תמיד דואג לחיילים שלו. לאורך התקופה הוא היה שם בשבילי. הוא כבר השתחרר מהצבא והיום בטיול הגדול, אבל למרות זאת אנחנו עדיין שומרים על קשר ומייעץ לי, גם כשהוא כבר לא המפקד שלי הוא עדיין כמו אח גדול".
"מרגש שסיימנו. שנינו הגענו ליעד שרצינו, שסימנו לעצמנו ועכשיו מתחילים את ה"תכלס". ליאור סיפר לי על החוויות של כקצין-מפקד ועכשיו גם אני אתחיל את זה", אלון אומר.
לסיום, ביקשנו מאלון שיתן כמה טיפים למתגייסים החדשים שיעלו על מדים ויצטרפו לשורות הצבא: "לא משנה איזה תפקיד מקבלים, כל תפקיד משמעותי וחשוב. תזכרו שאין דרך גדולה יותר מזו לתרום, ולצאת לקצונה. אם קשה תזכרו שהכל עובר בסוף. מאחל לכם שירות משמעותי".