משפחת יצחק // הוד השרון

בני המשפחה: חיים (41) מאמן כושר פרטי, בוגר מכון וינגייט. "אני עובד כמאמן פרטי ומעביר אימונים פונקציונלים בקבוצות לנשים וגברים בפארק 'עתידים' בהוד השרון ובכפר סבא. אני גם מאמן כדורגל במרכז דור בהוד השרון עם ניסיון של 20 שנה והתמחות בגיל הרך. מאוד אוהב ללמד את הקטנטנים, אוהב לשחק פוקר עם חברים ומקפיד לא לפספס משחק שבועי, מסייע לאשתי רותי בפעילות שלה בעמותה בה היא מתנדבת".
1 צפייה בגלריה
משפחת יצחק
משפחת יצחק
משפחת יצחק
(צילום: יריב כץ)
אמא: רותי (32) בעלת משפחתון: "אני מתנדבת בעמותת 'נולדת לנצח' ארגון המעניק תמיכה למשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן. העמותה הוקמה בהוד השרון והתרחבה לעוד ערים בארץ. אנחנו מבשלים למשפחות ומסייעים להם. אני גם פעילה בכל ועדי ההורים של הילדים ומעורבת מאוד בפעילות בבית הספר ובגן, חובבת אפייה ועוגות מעוצבות".
הילדים: נועם אליהו בן 9 מסיים כיתה ג' בבית ספר תל"י, עומר בן 7 מסיים כיתה א' בבית ספר תל"י וליבי בת 3 בגן הכפר בגני עם.
מגורים: "אני ילידת בני ברק, נולדתי למשפחה חרדית, עברתי עם המשפחה להוד השרון בגיל 9, בה גדלתי והתחנכתי", אומרת רותי. חיים יליד הוד השרון: “אני מכיר כל פיסה בעיר, זה המקום הכי אהוב עלי בארץ".
היכרות: "שימשתי כבייביסיטר אצל משפחה שהאב התאמן אצל חיים. האימונים התקיימו בבית ואני שמרתי על הילדים. הייתי בת 18 והמבט הראשון הספיק לאהבה ללא סוף ולהקים משפחה לתפארת, כשהשתחררתי מהצבא עברנו לגור יחד כמובן בהוד השרון, בשלוש השנים האחרונות אנחנו גרים במתחם 200 ומאוד אוהבים את המתחם ואת הפארק ממול".
חלוקת תפקידים: "אין חלוקת תפקידים ברורה", אומר חיים, "בבוקר מתארגנים בשיתוף פעולה, רותי מכינה כריכים ואני עוזר לילדים להתארגן. אני לוקח ומחזיר את הילדים מהמסגרות".
רותי: “שנינו אחראים על הבישולים ואני אחראית על המקלחות והרדמות בגלל שחיים חוזר מאוחר מהעבודה, נועם מספר לליבי כל ערב סיפור לפני השינה ועומר אוהב לעזור לי באפייה".
שגרת סוף שבוע: רותי: "מקפידים על ארוחת שישי משפחתית עם הסבתות, קמים בשבת באיזי ובוחרים ביחד פעילות משפחה, חברים, טיולים, פארק וכדומה"
אמונה: "אנחנו משפחה חילונית, וחשוב לנו לשמור על מסורת החגים".
בילוי משפחתי משותף: "אנחנו אוהבים ללכת לפארק עם אופניים ולעשות אימון משפחתי ביחד", אומרת רותי, "הבנים אוהבים לצפות בכדורגל ביחד ולעשות מנגל במרפסת".
אירוע שמח שעברתם בחיים: "הבשורה על ההריון הראשון בהפתעה ובקלות לאחר שבגיל 16 התבשרתי על ידי רופא נשים שאחווה קשיים בעתיד ולא אכנס להריון בגלל בעיה רפואית”.
אירוע טראומתי/קשה שעברתם: "לפני כשבועיים עברנו תאונת דרכים קשה כאשר היינו בדרך לכוכב יאיר", מספר חיים. היה פקק תנועה ופתאום התנגשנו ברכב והמכה הייתה קשה עד כדי שקריות האוויר נפתחו. היה מלחיץ אבל ברוך השם כולנו יצאנו בשלום".
מה התכונה שאתה מעריך בבן/בת הזוג: "את זה שחיים מצחיק אותי, מעריצה את הגישה הטובה שלו לילדים ואת הרצון שלו להשתפר בכל דבר שעוסק". חיים: “רותי היא הפסיכולוגית שלי, היא יודעת תמיד להרים אותי שקשה, תמיד אופטימית ורואה את הטוב, מפרגנת ואמא מדהימה".
החלום שלכם: רותי וחיים: "לצבור מלא חוויות משפחתיות ולראות את הילדים מצליחים, מאושרים ובריאים".