מסלול לימודים רב תחומי לספורטאיות וספורטאים, ייפתח בשנת הלימודים הקרובה בחטיבת ביניים השקמים בהוד השרון.
1 צפייה בגלריה
חט"ב השקמים בהוד השרון
חט"ב השקמים בהוד השרון
חט"ב השקמים בהוד השרון
(צילום: עיריית הוד השרון)
קראו גם >>>>
חטיבת ביניים השקמים תפתח, החל משנת הלימודים תשפ"ג בספטמבר הקרוב, מסלול לימודים רב תחומי על אזורי, לספורטאיות ולספורטאים מצטיינים.
תכנית הלימודים נבנתה על ידי אגף החינוך בעיריית הוד השרון, בשיתוף ובתמיכת רשות הספורט ומשרד החינוך, והיא מיועדת לספורטאיות וספורטאים מצטיינים בענפי ספורט מגוונים.
מטרת התכנית הינה לקדם מצוינות ספורטיבית ולספק מסגרת לספורטאיות וספורטאים מצטיינים, המבקשים לשלב אימוני ספורט גם בבית הספר.
תלמידות ותלמידי התכנית ילמדו, בנוסף ללמידה בכיתות האם, תכנית לימודים מותאמת, הכוללת תגבור לימודי פיתוח כושר גופני, לימוד יסודות האתלטיקה הקלה ולימודי העשרה עיוניים בתחומי הספורט והחינוך הגופני, זאת במקביל להשתתפות בתחרויות ופעילויות גיבוש, חוץ בית ספריות.
לימודי המשך יתאפשרו במסגרת מגמת חינוך גופני בתיכון השקמים.
ספורטאיות וספורטאים המשתתפים בפעילויות ספורט במסגרת עירונית או מקצועית, מוזמנות.ים להגיש את מועמדותן.ם למסלול הייעודי.
מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך בעיריית הוד השרון: "הוד השרון היא עיר עם מסורת של הצטיינות ושל הישגים בספורט, בשלל תחומים וענפים. בכל שנה עולה הביקוש למקצועות הספורט בקרב התלמידות והתלמידים ועל מנת להמשיך ולהעצים את המסורת שמביאה לעיר גאווה רבה, החלטנו לייצר מסלול ייעודי שיטפח מצוינות בספורט. מסלול שיאפשר לכל ספורטאית וספורטאי צעיר.ה, את התנאים המיטביים, להמשיך להתקדם ולהצטיין, כל זאת תוך הקפדה על רמת לימודים עיוניים גבוהה לא פחות".